اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

طلوع کیان:ما هم در والیبال یک جیانلی داریم| 50درصد جوانان می توانند به تیم ملی بزرگسالان برسند

  • کد خبر: ۸۴۰۰۷
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
طلوع کیان:ما هم در والیبال یک جیانلی داریم| 50درصد جوانان می توانند به تیم ملی بزرگسالان برسند
مربی تیم ملی والیبال جوانان معتقد است در ایران برعکس اروپا بازیکنان در تیم های ملی ساخته می شوند و به باشگاه ها می روند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ایتالیایی‌ها برای کسب نخستین قهرمانی جوانان جهان از تیم نوجوانان آغاز کرده اند و از نظارت و مشورت ولاسکو نیز بهره برده اند، اما بار اصلی سازندگی و پرورش استعداد‌ها بر دوش باشگاه هاست، علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی جوانان ایران درباره دلایل اول شدن تیم لاجوردی پوشان در پیکار‌ای زیر ۲۱ سال جهان گفت: آن‌ها از دور دوم مسابقات میچلتو را هم به تیم اضافه کردند و امتیاز میزبانی هم داشتند با اینهمه نمی‌شود گفت ما هم اگر مدل آنان را الگو قرار دهیم موفق خواهیم شد، چون هر کشور شرایط خاص خودش را دارد اینجا بازیکنان در اردو‌های ملی ساخته می‌شوند و به باشگاه‌ها می‌روند در اروپا برعکس این قضیه است.
دستیار اول تیم جوانان در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن از تیم نهم جهان به درد تیم ملی بزرگسالان می‌خورند گفت:به اعتقاد من پنجاه درصد بازیکنان می‌توانند به تیم ملی برسند مانند محمد ولیزاده در دفاع وسط هر چند در این پست ترافیک بازیکن خوب داریم. امیر حسین صداقت چپ دست، اما کم‌تجربه است، امین خواجه خلیلی و سینا نیکپور که باید مسیر زندگی قهرمانی را درست طی کنند.
اما اشاره آخر طلوع کیان در مورد دیگر ابهام به وجود آمده در تیم جوانان است، او گفت: مختار بوش را به این دلیل لیبرو انتخاب کردیم که ساعد خوبی دارد و با قد ۱۹۰ سانتی متر نمی‌تواند یک قدرتی زن مدرن باشد، این‌پست بازیکنان بالای دومتر نیاز دارد و درباره امیرحسین تقوی هم تاکید می‌کنم او با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند یک جیانلی (پاسور بلند بالای تیم‌ملی ایتالیا) باشد.
او در پایان گفت: چه کسانی باید به این استعداد‌ها کمک کنند؟ ما مربیان و شما رسانه‌ها البته یونس رمضانی نیز پاسور بسیار خوبی است، می‌شود درباره همه این‌ها بحث و ارزیابی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->